YES

Sitter här och väntar på att sarah c ska komma hit - hon ska sova här. Och ja, annars gör jag inte så mkt, lyssnar på lite musik och sådära. Och ni vet byxorna på bilden nedan som jag köpte? Dom är ganska så stora där nere, asså inte så mkt stuprör. Men endå skitfina, dom går ju riktigt inte ''ut'' men endå, sarah t gav mig bästa tipset, att man kan ha typ två - tre toffsar där nere så att dom sitter åt =) skit nice, kalla mig vad ni vill nu... men det var faktiskt skit snyggt, jag bryr mig inte vad ni säger :) Man får väl ha toffsar där nere vid byxorna utan att bli kallad fjortis, visst?


Kommentera älskling!
Postat av: Anonym

man är verkligen inte fjortis för det:) Jag brukar ha typ 2 snoddar på varje ben om det är lite för "utåtstående" :P

2009-08-18 @ 20:19:00
URL: http://noomiviklund.blogg.se/
Postat av: Vega

sv: Har varit ute det är därför. Inne nu.

2009-08-18 @ 20:21:01
URL: http://makeupbox.se
Postat av: mälissa

Alla partillejohnny's har toffsar där nere, därför man blir retad de. D är snyggt så som du har, men pj's har liksom 20 st ända upp till knäna typ. ;)

2009-08-18 @ 20:37:23
Postat av: Marina

hur mycket kostade byxorna ?

2009-08-18 @ 20:51:36
Postat av: linn

fina:)

2009-08-18 @ 21:25:06
URL: http://linnzenbrunett.blogg.se/
Postat av: m

du är absolut inte fjortis för det ska du veta, det är snyggt ärligt talat, fast kanske inte överdrivet med toffsar, men typ så som du har är snyggt,

älskar din blogg förresten :)

2009-08-18 @ 21:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0