Vi kör en älskar & hatar!;)



* sötnosar haha har jag inte sagt förut att jag älskar söta killar? Hm.. jo kanske, men hallå!? Vem gör inte, det är nog det bästa som finns. Söta killar som skriver att man älskar en och skriver gulliga saker, AW!!

*låten -  ah det finns väl inte så mkt att säga , lixom lyssna själva? Jag älskar låten =)






*Internet eller ah när det slutar funka (a) när man lixom kommer hem från en hel dag så ska man sätta sig ner så ser man, internet dött?! Oh no fungerar inte i marilyns värld..

*Dåliga filmer egentligen gillar jag inte alls att sitta och glo på en film .. nej men asså tkr inte ni att det är tråkigt? visst det kan va bra på bio, ellr det kan va bra om det är en SKIT BRA film, men dålig film? eller en bara sådär? Det är uttråkande. Tummen ner =)

Kommentera älskling!
Postat av: fridaalbiin

ååååååh , min favorit låt typ (a)

söt blogg :)

2009-08-05 @ 14:25:20
URL: http://fridaalbiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0