Tråkar som f*n

Åhh har så tråkigt nu så jag dör!! Finns ingenting positivt kvar.. Min tidning är slut, dåliga saker på tvn, ingen rolig inne på msn, jag är helt ensam, jag känner mig sliten!! Finns säkert något mer.. åh är så sur, någon som vill komma hit och umgås med mig nu? Haha! Aja, för att ''pigga'' upp min tråkga stämning nu lite får jag sätta på lite musik, det funkar alltid! Och i nästa inlägg svarar jag på några frågor som någon undrade över... Bara för att jag har tråkigt!
Får väl göra det bästa utav det.. eller hur?


Nu har jag läst ut den oxå.. Tummen ner!=(

Kommentera älskling!
Postat av: malmö

videoblogg nu när du ä ensam typ ? :)

2009-08-01 @ 23:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0