tjatja

Nu kom jag nyss in, var ute en snabbis och gick till trångsunds centrum.. haha inte ofta det händer :) .. men kände verkligen att jag behövde gå ut lite bara, för mitt huvud. Och då passade jag även på att köpa världens bästa tidning, tänkte köpa godis. Men skippade det , nog bäst så faktiskt ;) ..  aja så nu sitter jag på balkongen med datan i knäet och lyssnar på musik, mitt internet funkar överallt i huset. höhö även ute, fett ballt (a) och nu ska jag läsa min tidning, faktiskt väldigt spännande ;)
 
hörs sen

 


och såhär mkt grönt är det hos mig nu , mysigt :) ! ..

Kommentera älskling!
Postat av: linn

Du har rätt i att du inte ska färja för du har fint hår och de förstör bara håret jag visste de innan,men hatade min hårfärj så du tänker smart:)

2009-08-22 @ 18:33:13
URL: http://linnzenbrunett.blogg.se/
Postat av: sarah sötnos :] ♥

då kanske jag ser dig gumman, går förbi om typ 30 minuter dära :') <3

2009-08-22 @ 19:20:25
URL: http://shms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0