svaren till er!

varför har du itne tagit bort sl märket? du har haft det sen ung 08?

Saken är den att jag har tagit bort det nu, typ bara 5 % kvar haha.. nej men det är ganska så svårt att få bort?

är du på g med någon ?
blev du nöjd med din header&design ?
spoertar du ? isf vilken sport och hur många ggr i veckan ?

Nej inte just nu!
Ja det såklart jag blev :) ?
Nej jag ''sporterar'' inte, det heter sportar haha men ah..

vilken BH-size ;);)))
Det skulle du allt vilja veta va :'ddd

är du oskuld?
gillar du ngn just nu?
eller tycker du bara ngn är söt?
favorit blogg, säg fyra st minst?
vad är din favorit dricka haha?;D
Samma gamla vanliga fråga, JA!
Nej det tror jag inte haha ;) ..
Ja det finns många söta :'oo eller vilken värld lever du i haha?
hm... dessies paows, sarah t och sarah c
Coca cola & juice, taha

favorit färg ?
favorit butik ?
puss älskar dig
Favorit färg rosa såklart, och favorit butik måste jag nog säga gina :)
älskar dig med saga <3

har du fått din mens? när isåfall?:)
Nyfikna j*vel =)

vilket år är du född? asså 96 eller 95?
95

Skulle du kunna göra om min blogg?:D
Vilken är din favorit affärr?
Hur lärde du dig känna Sarah Tjulander?
Använder du vit kajal?
Nej haha, eller tror inte jag orkar :)
gina tricot helt klart, om man syftar på kläder..
jag vet inte riktigt, vi började snacka och sådära... och kommer bara närmare & närmare varandra, är sjukt glad för det! =) Ja ibland andvänder jag vit kajal, eller oftast.

saknar du ngn just nu?
Jadu.. det kan man verkligen säga :/

tycker du själv att du är söt
Ibland, ibland inte

Saknar du mig :D !??!
alltid sarah :) ..

vad är du rädd för? :)
spindlar! euw finns nästan inge värre än att se en spindel i taket om man ska gå och lägga sig tex, usch

ska killar ha blont eller brunt hår tkr du?:)
Men det spelar väl ingen roll?

haru strulat me ngn?
Ja

är du i oskuld?
kan du tänka dej att va kompis me yngre tjejer?
spelaru non sport?
vilken klass gåru i? 8a elr 8b osv... :P
har du pussat en tjej elr kanske lite mera? ( aså som kompis )

Men ja...
Ja det kan jag väl, eller skulle inte kunna gå runt med en 10 åring direkt. eller helst inte.
nej jag spelar ingen sport just nu.
jag går i 8b :)
pussat typ...

är du nöjd med ditt utseende ?
hur sminkar du dej ? skulle du inte kunna visa i ett inlägg !
är du oskuld ?
anser du dej själv som en fjortis ?
Ja helt OK =)
ja det skulle jag väl kunna göra någongång...
Har jag redan svarat på två gånger.
tss nej?

vad hände med dig och ida mattsson? jag läste lite gamla inlägg på din gamla blogg och man undrar ju?:/och saknar du henne?
Jadu, det är nog en lång historia.. vissa kompisar glider väl isär någongång? Och det gjorde visst vi. Trodde aldrig vi skulle göra det faktiskt, men det blev så. Ingenting jag kan göra åt saken nu.. ja det såklart jag saknar henne och tänker på henne ibland, vi var ju trotsallt jätte bra kompisar än tid, hon var lixom.... ah , en del av mitt liv.

Kommentera älskling!
Postat av: lovelytwo

åhh snygg blogg! :D

2009-08-21 @ 23:14:07
URL: http://lovelytwo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0