SÖTNOS

Nu kom vi nyss in, träffade några vanliga människor och sådära .. väldigt vanliga ! Men det var trevligt tihihi .. =) ska väl sova om ett tag , inte än för jag är inte trött men om ett tag, imorgon ska vi till stan och sen ska jag förmodligen sova hos lollo igen , ja vi bestämmer låångt i förväg vettni :) jaja , ska vänta på en sak nu .. nervös .
puss !

.. och tack sarah tjulander för att du alltid finns där , jag älskar dig !



vi bjuder på den , lollos schtekiga glasööögon =) och vita ben ser jag oxå ut att ha .. suck !

Kommentera älskling!
Postat av: jojjo

HIHIH! AALÅ HAR DU GLÖMT BORT DIN FRÅGESTUND ?! pUSSSSSSS

2009-08-02 @ 23:13:34
URL: http://twobitches.blogg.se/
Postat av: Ellen (:

vet att jag inte har något alls med detta att göra, och jag förstår om du inte svarar.. men vad har hänt mellan dig och "sara sötnos"? jag är lite efter ;$

2009-08-02 @ 23:45:57
URL: http://hejjellen.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad har du för storlek på den tröjjan?.. den rosa alltså?:)

2009-08-03 @ 17:25:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0