Snabb update

Hej sötnosar, kan bara uppdatera lite kort nu. MIn klass åkte in till djurgården idag och så, åt matsäck och det dära. Sen så drog vi till något museum och gjorde lite saker där, inte så kul kanske.. aja, kom nyss hem och om fem minuter ska jag dra ut igen.. till bussen till skogås, ska åka till fucking tandläkaren, jag hade totalt glömt det före pappa påminde mig imorgon, men jag ska bara så det är nog ingen större grej. Sen efter det ska jag möta sarah i farsta och kanske becka. Vi får se, men bilder och så kommer när jag kommer hem, måste springa nu!
PUSS



bild på moi från imorseeeeeee =)

Kommentera älskling!
Postat av: sarah sötnos :] ♥

påminde imorgon:P va?

2009-08-20 @ 18:24:05
URL: http://shms.blogg.se/
Postat av: Anonym

VAD FAN HAR DU PÅ LÄPPRNA ??? ;O MARLIYN!!! fjortis

2009-08-21 @ 21:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0