Seg uppdatering, förlåt

chacha bloggen, skolan idag var sådär, jobbig & tråkig med andra ord.. men det funkade, måndagar är alltid sjukt jobbiga, speciellt när jag skulle gå upp eftersom att jag inte har vaknat klockan sex på hela helgen! Men jag kom upp till slut iaf ocb det var ju bra det!


Nu har jag oxå ätit lite.. och kan inte göra någonting idag tyvär för har skit mycket läxor, tro mig. Hemkunskap engelska no och musik. Och på engelskan ska man oxå läsa en bok klart tills ganska snart? Och min är skitliten text och 250 sidor ungefär.. på engelska! Tänk er vilken mardröm, så ja. Börjar nu plugga lite ikväll för nu vill jag kolla runt lite på datan haha, hörs snart!



Jag idag påväg till skolan på morgonen, lite trött sliten & ful sådär på morgonkvisten, så därför får ni stå ut med rutan för ansiktet haha!


Kommentera älskling!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0