Någonting speciellt med låtarna...




Wish I could keep you much longer - akon

Cry - rihanna
 
Apologize - timberland

 Ja det är verkligen någonting speciellt med dom här gamla låtarna.. dom spelades om & om igen förut.. Men spelas fortfarande för mig. Vet inte varför men när jag hör någon av dom börjar jag alltid tänka på olika saker, tänka tillbax i tiden då allting var annorlunda lixom.. När det inte var som det är nu. När jag hade andra vänner, och andra jag umgådes med. När jag hade kvar vissa som jag har nu och inte har kvar om vi säger så.. Det är jobbigt att lyssna på dom här låtarna ibland, det är verkligen det. Dom påminer om så mkt glada minnen men ändå sorliga och hemska. Har ni oxå låtar som påminer om någonting? Och som ni verkligen aldrig kan sluta lyssna på? Som fasnar i erat huvud?
Eller är jag bara ensam..?

Det är svårt att tänka på en sak som man vet aldrig kommer tillbaka, eller på en människa som man älskade så mkt. Som aldrig kommer tillbaka,Det är riktigt jobbigt, och jag vill inte behöva ha den här känslan, men tyvär kommer den alltid finnas kvar, hur glad jag än är..

Kommentera älskling!
Postat av: ida.

... Dom typ typ två sita låtarna är samma ju?:P<3,

2009-08-17 @ 00:21:08
URL: http://idakkarlsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

exaakt, den apologize påminner om massa. kan både gråta o skratta åt de :)(

2009-08-17 @ 21:35:57
Postat av: Anonym

Jaa alla dem 3 låtarna är underbara,men sista gör mig helt svag,men att ha den dära känslan kvar av gamla minnen är hemskt,men sånt är livet tyvärr.

2009-08-17 @ 22:39:51
URL: http://linnzenbrunett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0