Måste skriva av mig igen, åh livet är hårt.. :/

Jag tvivlar på om jag någonsin kommer glömma våran tid tillsammans, om jag någonsin kommer sluta tänka på allt än om det kommer finnas i mitt huvud och i mina tankar föralltid..? Så som jag känner nu tänker jag på oss och allting varje dag, för två år sen, det var lixom vi hela tiden... dag som natt. Jag saknar det så mkt, jag saknar när vi gick på ishockeymatcherna varje kväll och kom dit och bara var där och träffade allihopa, jag saknar när vi badade i stormen och jag saknar när vi var på åland och skrev ''kärlekslistor'' på alla berg, om dom vi gillade, alla filmer när vi spelade in wildkids och när du gjorde reklam för wella, haha. Ärligt jag glömmer aldrig något, finns så mtk att säga. Men finner egentligen inga ord, det gör ont att bara tänka tillbaka på allting när man vet att det är omöjligt att ta tillbaka. Jag saknar allt, när jag säger allt så menar jag allt. Kommer du ihåg när vi träffade J & C för första gången? När vi var så spända och blyga, när vi kastade dom vita plupparna i luften och glömde oss för dom bakom buskarna, kommer du ihåg det? Jag kommer ihåg det starkt. Kanske låter fånigt att nämna allting, men känner verkligen att jag måste få skriva av mig. Skulle kunna skriva flera sidor om det här. Det skulle aldrig någonsin ta slut, du var en sån som alltid fanns där för mig och jag kunde komma till dig sent på kvällen så kunde vi bara prata, om jag mådde dåligt fanns du alltid där.. varje tid på dygnet. Det har vart underbart att du en gång vart min bästavän, vi gjorde så mycket tillsammans <3
jag älskar dig, det kommer jag alltid göra, oavsett vad, ''its hard to say goodbye''







:'(

Kommentera älskling!
Postat av: Anonym

frågestund på min blogg. svarar på allt, så passa på att fråga medans du kan om du har lust;)<3

http://noomiviklund.blogg.se/

2009-08-26 @ 19:08:15
URL: http://noomiviklund.blogg.se/
Postat av: Anonym

thahhahah

2009-08-26 @ 19:27:25
Postat av: Anonym

:( vad har hänt ?

2009-08-26 @ 19:42:31
Postat av: mayra

HAHAHAHHA

2009-08-26 @ 19:54:43
URL: http://valencias.blogg.se/
Postat av: Anonym

tro du änns hon vill ha dig tbx efter allt eller ? :O :S

2009-08-26 @ 20:03:51
Postat av: Anonym

// challe

2009-08-26 @ 20:19:53
Postat av: Anonym

de synd om henne låt henne vara hahahha ni vet ja är(håål shadeN ^ )

2009-08-26 @ 22:39:59
Postat av: stilen

haha fatta direkt att det var hon dom mena kmr aldrig klömma när jag träffa er för första gången i förådet haha under ishallen när marilyn va tsm med jonte när dom inte våga krama varandra haha XD

2009-08-27 @ 13:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0