Mår inte alls bra =(

Nej huvudvärken går inte bort.. det blir bara värre & värre. Nu börjar jag må illa oxå, åh detta är verkligen inte kul :( .. vet att jag snackar om hur ont i huvudet jag har hela tiden nu i bloggen och så. Men ni får stå ut med det lite till. Lixom jag som hade längtat till helgen och trodde den skulle bli lite kul :'oo men istället blir jag sjuk och kan inte göra någonting, sitta hemma framför datan, tv, och tråka & må dåligt, det är vad min lördag består av.
Tror jag måste ha en skvaller tidning så att jag blir lite piggare, hm.. kanske sticka ner och handla? Mår säkert lite bättre om jag får lite frisk luft. Och så måste jag oxå gå ner och dricka ett glas vatten, har inte gjort det på hela dagen. Det kan ju oxå vara därför jag är snurrig/hängig? Nej nu ska jag skärpa mig.
puss och så hörs vi lite senare när jag orkar, ska oxå försöka vila lite...


Kommentera älskling!
Postat av: Anonym

har du löshår? har du färgat håret?

2009-08-22 @ 16:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0