Kvällstankar..

Ja, jag kan få såhär ''kvällstankar'' ibland.. När jag bara sitter framför datan och tänker för mig själv, om hur mkt fel jag gjort i mitt liv och hur många jag har sårat osv.. Då känner jag verkligen hur mkt fel jag har gjort. Om jag bara kunde ändra på allting och ta tillbaka allting jag gjort mot personer skulle jag ta tillbaka allting, ångrar allting som hänt under mitt liv. Allting negativt..

Känner ni inte oxå så ibland? Att ni har gjort så mkt fel som ni bara ångrar.. När man gör fel just i den tidpunkten så tänker man sig inte för, man tänker inte på vad som kan hända i framtiden och vad/vem man egentligen förlorar, så har det vart för mig. Jag ångrar mig så mkt, ångrar att jag har vart så dum mot vissa personer. Önska aldrig det hade hänt. Men nu är det som det är och ingenting kan man göra åt saken, man kan aldrig spola tillbaka i tiden. Det är omöjligt, men om det bara var möjligt skulle jag gjort det.. Då skulle jag gjort så att ingenting av det jag gjort någonsin hade inträffat. Jag vill aldrig va dum emot någon, aldrig såra någon. Men alla gör misstag, det måste man faktiskt förstå...


Kommentera älskling!
Postat av: linn

Tyärr har jag såna hemska tankar rätt ofta,men jag har vant mig och alla gör sina misstag. Ingen är perfekt heller.

2009-08-18 @ 16:28:25
URL: http://linnzenbrunett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0