Im back

Nu är jag hemma igen och känner för att blogga för fullt... hoppas jag håller det oxå!? Jo det borde jag göra! Känner att jag börjar bli lite dålig på det nu och bara skriva saker som jag gör osv.. Då blir bloggen riktigt tråkig om man får säga det själv! Menmen.. blir väl bättre sen när skolan börjar eftersom att man måste ta och vara på dom sista dagarna på lovet, någon som håller med..?

Whatver! Jag och sarah gick till ishallen som vanligt, chillade lite där och tog lite kort (som ni får snart när sarah laddat in dom..) Och där träffade vi oxå Saga & Johanna.. längesen känns det som!=) Så det var kul! Följde med Sarah halva vägen till bussen och nu har hon åkt, jag sitter här och ska smörja in mig med världens godaste hudcreme, mh.. I love it!


Kommentera älskling!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0