HISS & DISS



Mycket mascara Ja har inte jag sagt hur mycket jag gillar det förut? När man lägger mycket mascara skit snyggt på ögonfransarna, så att det verkligen syns på långt håll! Hur snyggt är inte det på en skala 1 - 10?!

Apelsin juice Haha nu tycker ni säkert att jag är helt sjuk i huvudet som hissar apelsin juice, men det är ju bara för gott, men inte så nyttigt. Här skriker det socker..


Skvallertidningar
I<3IT! Det är bara det jag kan säga haha =)



Ingen mobil Det är nog något bland det värsta som finns.. att inte ha någon mobil, att lixom inte kunna få tag på någon under dagen och så kan personen inte få tag på mig. Snart klarar jag mig inte utan mobil, haha marilyn måste ha en mobil så är det bara!


Dålig musik!
Om man sätter på radion och så kommer det först en massa bra låtar, sen dåliga låtar i allt. Man bah öh!? Sen byter man kanal så är det fortfarande bara dåliga låtar, nej hörrni. Tummen ner!


Huvudvärk
Uschuschusch, det är en sån jobbig känsla. När man har huvudvärk och knappast kan gå upp ur sängen eller göra någonting när det gör så ont...



Kommentera älskling!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0