Hemma igen

tjatja, nu är jag hemma, vi hade det trevligt haha :).. åkte till heron city, lite annorlunda brukar oftast va på söder eller sergel men ah det funka! Vi såg ju sommaren med göran haha, skit kul film faktiskt :).. & nu snackade jag nyss med papi i telefon, han kommer hem på lördag tihi (a) aja tre bilder från ikväll, kameran är konstig så blir typ aldrig många bilder.. (?) 


=)


I <3 u babygirl


lite annorlunda bild på mig hehe, PUSS


Kommentera älskling!
Postat av: ida.

Rösta gärna på mig hära sötnos, det vore typ jätte snällt då iaf. =)<3...:

Jag är nummer: 2.

www.madeleinerolin.blogg.se



Och hära, jag är nummer 1.

www.shms.blogg.se =)



2009-08-09 @ 22:50:38
URL: http://idakkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0