Hello again

Hej älsklingar! Just nu håller jag på att lyssna på lite musik...
Och fick nyss lite ångest, min bruna färg börjar gå bort!? Oh no... Detta funkar absolut inte!!
Måste sola så snabbt som möjligt, vet att det är farligt men det är ett måste! Och så är det bara!
Aja, nog snackat om det, jag har sjukt tråkigt nu ska ni veta. Verkligen! Men orkar inte göra någonting, även om jag egentligen vill. Får helt enkelt sitta här och ruttna, bloggen är väl min räddning om man säger så..=)



Åh nej, måste sola NU!!=(

Kommentera älskling!
Postat av: Anonym

hej marylin!

älskar din blogg och vill fråga dej lite frågor som jag hoppas du svarar på...



1. vad har hänt med dej och sarah tjulander? ni är ju aldrig mera??

2. Har du hårförlängning?

3. gillar du ngn kille nu?

4. Har du playahead? Och vad heter du där?

5. Vart bor du?

2009-08-01 @ 22:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0