Godmorgon!

Igår så kollade vi på filmen åt chips och drack läsk till det.. väldigt nyttigt lixom, men det var värt det. Sen så låg Frida och smsade i femton år och jag låg brevid och somna typ haha, har fortfarande ingen mobil för er som undrar. Men ska få en så snart som möjligt så det är lugnt!

Iaf, vaknade runt elva idag av att Frida frågade om jag var vaken såhär lät det ''marilyn är du vaken?'' i skit ljusröst, haha så gullig hon är =) Och vi har nyss ätit frukost och jag ska fixa mig lite smått bara, för ska bara hem vet faktiskt inte vad jag ska hitta på idag, vi får se vad som händer mot kvällen iaf.
Nu ska jag fixa mig, skriver när jag kommit hem till mig lite senare, puss!



Kommentera älskling!
Postat av: Anonym

Fin blogg! <3

2009-08-30 @ 13:35:33
URL: http://oliiviaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0