Gamla bilder (?!)

Kollade oxå igenom min data nu lite och så.. bland mina gamla bilder från förra terminen och lite annat. Ärligt, jag känner inte igen mig. Så många gamla bilder jag har, mest på mig och Sarah C från förut.. ah men skulle aldrig kunna visa alla (Inte så glamourösa direkt Ha-ha..) Så ja, men tänk hur mycket man förändrats under sommaren? Och tänk hur jag var i vintras? Ser inte likadan ut, inte riktigt. Det är lite läskigt faktiskt, tycker inte ni det?

Aja, och eftersom att jag har så många gamla bilder men inte tänker visa alla, aldrig! Men kan iaf bjuda på några.. här är dom! Observera som sagt, gammalt!!


Någon vinterkväll.

Kommer ihåg när jag somnade på idrottsdagen.. fint? NO!


 


Ha-ha fy..


 


Jag och sarah någon gång för LÄNGE sen...


Ja ni, gammal som sagt..


kim sötnos & jag någon gång förra terminen, vad gör jag..?

Nu orkar jag inte mer, men ah ni ser.. lite förändring faktiskt!?

Kommentera älskling!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0