Frågor - svar

hej marylin!
älskar din blogg och vill fråga dej lite frågor som jag hoppas du svarar på...

1. vad har hänt med dej och sarah tjulander? ni är ju aldrig mera??
2. Har du hårförlängning?
3. gillar du ngn kille nu?
4. Har du playahead? Och vad heter du där?
5. Vart bor du?


1. Jag har sagt det förut, vi är inte just nu för att vi är inte hemma samtidigt och så. Kanske lite svårt att vara då..? Hon är i norge just nu, vi ska träffas när hon kommer hem. Jag saknar henne mest av allt, tihi! =)
2. Nej det har jag inte.
3. Nej faktiskt inte, jag gjorde det. Men inte längre, alla killar bara sviker... *suck*
3. Ja det har jag men börjar tröttna på det lite nu, men mws heter jag där.
4. Trångsund, vadårå..?

Nu ska jag sätta på musik på högsta volym riktigt trevligt, WIHO!! & Hoppas anonym blev nöjd med svaren! Vill ni fråga något mer? Klicka bara på kommentarsrutan och fråga vad ni vill! Jag svarar på allt! ;)



Kommentera älskling!
Postat av: anonym

jag har några frågor jag hoppas du kan svara på också.



1. Vad skulle du gjort med din blogg om du inte kunde lägga in bilder på en månad. för du inte hade kamera och så. Skulle du skita i bloggen medans? eller skulle du uppdaterat lika mycket ändå utan bilder? vad hade du gjort för att få mer läsare även fast du inte hade haft bilder?

2. vilka bloggar läser du förutom dessies?

3. vad vill du gå för linje i gymnasiet?

4. vad vill du bli när du "blir större"? :)

2009-08-02 @ 01:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0