En vecka kvar!

Idag uppdaterar jag lite bättre, och besökarna börjar gå uppåt igen, yeah skit bra :) .. håller på att få igång min kamera just nu, den verkar cpa hela tiden, verkligen skit jobbigt, när jag kommer hem till pappa ska jag leta reda på min rosa kamera. Mycket bättre en den jag har nu! Men shiet, det är den åttonde idag tror jag? Min pappa kommer hem om exakt en vecka, omg fan vad jag saknar honom :) .. haha låter som värsta pappa människan nu men har inte träffat honom på en månad så ni måste väl förstå .. jag längtar!



där har ni min prinsessa ungefär (a)

Kommentera älskling!
Postat av: linn

Vilken fin kamera:)

2009-08-08 @ 20:38:16
URL: http://linnzenbrunett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0