Duschdags för moi

Suck.. Är fortfarande hemma själv och börjar bli riktigt trött, men orkar inte sova än. Iaf, har snackat lite med lollo på msn och vi kom fram till att jag kanske ska sova hos henne imorgon igen, trevligt! Sen på måndag ska jag och sarah c gå på bio och se någon film. Så ska kolla lite nu om det finns någon bra men innan dess ska jag duscha, och det ska jag göra nu. Så hörs efter det eller när jag vaknar.. vi får se om jag orkar skriva ett inlägg till =)
puss !



jag saknar dig baby, kom hem nu!! klarar mig inte utan dig en dag till :(
Iloveumost, <3

Kommentera älskling!
Postat av: Anonym

anmäl dej gärna till veckans blogg (: mer information finns på bloggen ! (:

2009-08-02 @ 00:49:22
URL: http://dayindayout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0