Ciao ♥

Hej sötnosar, om ungefär 40 minuter ska jag dra till bussen emot farsta och möta sarah c där klockan två , tror bara vi ska vara där en snabbis , jag ska bara kolla på ett par byxor eller två =) får se vad jag hittar .. ah och sarah kunde tyvär inte sova här idag för att hon ska passa sin lillebrosa imorgon tidigt , och sen kan inte jag sova borta för pappa vill typ att jag är hemma lite som ni kanske förstår (a) ! aja , skriver väl innan jag drar eller när vi kommit hem till mig, men ni får en cute bild på min lillebrosa som jag tog nyss för en läsare ville att jag skulle lägga in en ''ny''' bild på honom - så visst :)
puss


Jag har täckt min hand för er som undrar...

Kommentera älskling!
Postat av: lollo din bebis:D

aww vad gullig :) <33

2009-08-16 @ 17:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0