ÅNGEST!!

Ja, man kan verkligen säga att jag har riktig ångest just nu!! För vet ni..? Tanken slog mig. Imorgon är det sista dagen jag kan sova ut, sen på onsdag så ska jag vakna halv sju! En dag kvar på sommarlovet!? Jag fattar inte att det har gått så snabbt.. Det känns overkligt att skolan snart ska börja, sommarlovet är snart slut, istället för att ha kul varje dag, vakna och sova ut fixa sig och sen dra och vara med kompisar så ska man helt plötsligt vända på dygnet.. lägga sig elva och vakna halv sju, fixa sig och dra till skolan.. sen matte svenska engelska osv. Jag orkar inte med skolan, jag orkar inte ens tänka på allting åttan kommer ha att ge! =( Riktig ångest är vad man kallar det här!

Man kan ju nästan säga, ''hej vanliga livet!''



Gammal bild på mig och sarah i sjuan, utanför skolan

Kommentera älskling!
Postat av: sarah sötnos u know ;)

du har äkta stiiiil :'D<3

2009-08-18 @ 00:10:05
URL: http://shms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0