Alltid samma problem..

Alltid samma problem med att hitta rätt kläder tills morgondagen!? alltid haha.. Så nu har jag bestämt mig för att försöka bestämma dagen innan och inte imorgon på morgonen! Det kommer bara ta alldeles för långt tid och så kommer jag ägna minst 25 minuter på bara det... onödigt! Så ja, funderar på något par av mina två blåa jeanstights, och någon av favorittröjorna? En enkel skoloutfit eller hur? =) I think so...

Och juste! Har snackat med min älskade papi oxå, hm.. får ny mobil inom en vecka tror jag, eller iaf en jag kan ha.. perfekt. Men ändå lite deppigt att jag får vänta några dagar till... åhh vill man ens se smsen när man sätter på mobilen..? Nej tack vill inte se hur många kommer bara bli sjukt jobbigt!


Hm.. nu till saken! Vilka jeanstights imorgon? Och vilken tröja..? Någonting jag ska tänka på!

Kommentera älskling!
Postat av: YAIYA

gillar de översta jeanstightsen

2009-08-26 @ 17:13:58
URL: http://ymperia.com/yaiya
Postat av: Lina

snygg tröja :=)

2009-08-27 @ 10:03:16
URL: http://linahenningson.blogg.se/
Postat av: Anonym

dom översta jeansen är skit fula

2009-08-27 @ 19:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0