7 saker ni inte visste =)



Att jag bara älskar en enda person mest i hela världen?
♥ Jag har lätt för att börja ''hata människor''
♥ Jag har en storasyster
♥ Jag vill att mina lår ska bli smalare....
♥ Jag tycker sofijah gör dom bästa låtarna av allt.
♥ Jag hatar när mitt hår lockar sig, när det bara blir vågigt en aning .. euw
♥ jag älskar att få uppmärksamhet!

Något vissa kanske inte visste om mig.. eller ;) ?

Kommentera älskling!
Postat av: stilen

smalare lår mindre rumpa det är väl inte så bra :P <3

2009-08-27 @ 17:14:21
Postat av: linn

Jag tycker du är lagom smal så jag tycker inte att du ska bli smalare:)

2009-08-27 @ 21:07:35
URL: http://linnzenbrunett.blogg.se/
Postat av: stilen.

man fattar också att det är jonte du menar;)

2009-08-28 @ 13:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0