10:02

Fick en kommentar som stog; ''ofta man sover så tidigt''
Då tänkte jag, Jag försöker faktiskt vänja mig lite inför skolan som börjar på onsdag, och orkar då inte gå och lägga mig fyra på morgonen varje dag, utan rättare sagt somnade jag ett, som nog många andra oxå gör?

Iaf, godmorgon alla sötnosar =) jag sov jätte gott inatt, väldigt många timmar.. tihi! Och vaknade tidigare än väntat, trodde tolv eller någonting. Men nehepp visst inte.. Lyckades lite med packningen igår oxå, men dock inte så mkt haha. Jag är seg som kanske redan många visste ;) ? .. Och nu har jag ätit frukost och ska kolla runt lite på olika bloggar.
puss!


snacka om bildbrist.. sorry

Kommentera älskling!
Postat av: sarah sötnos u know ;)

okej,, kolla min blogg igen strax då =) ? <33

2009-08-15 @ 10:51:43
URL: http://shms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0