Om allt & inget

Haha nu sötnosar om ni vill vara med mig så är det försent för nu på slutet av veckan är redan allt planerat ;) !

Iaf (a) .. snart är det idol som sagt, har faktiskt inte kollat på ngn dag så jag har inte riktigt hållt koll på alla som har gått vidare och inte vidare. Men jag hoppas att erik är kvar?... han är bäst :) och juste.. shiet jag mår verkligen bättre nu ! just nu känns det som om jag skulle kunna springa femtusen varv runt mitt hus och bara vara med ngn och gå på en 5 km promenad, haha nu överdrev jag lite kanske.. men så pigg är jag, hur ska jag kunna sova ;o .. tihi, men det har iaf vart bra uppdatering idag och lite mer kommer det bli, så håll utkik ! tummen upp


jag saknar min emma !


Kommentera älskling!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0