jag älskar MIIIIIN nevine, så det så :)

Hej sötnosar! Kom nyss hem, eller ja för ett tag sen. Efter skolan drog jag till mossen och mötte nevine så gick vi till några ''läskiga'' människor.. nej men ah, det var inte kul haha :) sen drog vi hem till henne och åt lite och sen vidare till farsta, jag köpte ett par konstiga vita skor, EN STORLEK förstor.. men ah köpte dom mest bara för att köpa, så det fick väl gå bra, sen köpte vi oxå lite godis, flåååååååt vet att jag inte ska men ah kunde inte motstå, so sorry. Men jag bryr mig väl inte vad ni tycker? Aja, lite bilder från idag kommer senare, nu ska jag läsa lite bloggar & logga in på msn.

Hur har eran dag varit?



Kommentera älskling!
Postat av: jojjo

Varför säger du sorry till läsarna för? vi mår inte dåligt av att du går runt å säger att du ska banta å sedan sätter i dig massa godis .. de är väl du? ;)

2009-09-29 @ 20:30:12
Postat av: nevine

hihi twilling älskar diiig !

2009-09-29 @ 20:37:33
URL: http://brodensshawky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0