som vanligt.. HEJ IGEN!

Jaja, hejhejhej! Jag har nog sagt hej ganska så många gånger idag, men ah.. var ute ett tag, vet inte vad vi gjorde. Vi var ute helt enkelt, och nu sitter vi här. Känner på mig att det här inlägget kommer bli vääääldigt interessant, eller hur man stavar det. Men haha orkar inte skriva egentligen, men har ingenting att göra :) sarah och jag ligger just nu i våra sängar och snackar om livet, haha nej driver men vi snackar tjejsnack ni vet, :) väldigt trevligt.
vet inte när vi ska sova, det får vi allt se, pussen



<3

Kommentera älskling!
Postat av: annie

tänkte ställa några frågor, som jag hoppas du kan svara på(a)



1. Är du kär i ngn just nu? isf vem?

2. hatar du fler än du älskar?

3. kan jag få ditt nummer (a)?

4. gillar du verkligen desireés blogg? eller säger du bara det för att få ''uppmärksamhet''?

5. vad tycker du om mej?

2009-07-19 @ 00:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0