svar på tal



hej mariyln!
ja e en tjej på 13 som undrar om du kan ha en frågestund den här veckan? :D Jag älskar ditt
hår o dina kläder o har tusen frågor till dig!!!!

ja känner inte dig men ååh du e så jävla fin o har
så fucking snygga kläder o ditt hår e så jävla snyggt!!!!!!!!!!!

m.v.h hanna (tacksam för svar) ;D

Hej du! =) Haha tack så jätte mycket, glad jag blir av att du säger det :) Hm.. frågestund hade jag ju för inte så länge sen, så har jag inte tid nu och så eftersom att vi är på landet och gör massa annat. Men om du har massa frågor du vill fråga så kan du fråga mig dom så svarar jag på dom ändå, puss!

Hur lång är du?

Jag är bara 156 faktiskt, hihi kortis!


Kommentera älskling!
Postat av: Alicia

Ditt hår är jättefint ja! :)



Jag har en frågestund nu och det skulle vara jättekul om du ville ställa en fråga. Svarar på allt! :)

2009-07-20 @ 19:49:40
URL: http://aliciats.blogg.se/
Postat av: jossan

sluta leka dessie vafan.. -.-

man tröttnar verkligen på dig då.. kolla bara bakgrunden på din blogg.. -.-

och nu ska inte du säga ''men sluta läs min blogg då '' elller något sånt, för jag tänker sluta läsa din fucking blogg som först va bra, men spårade ut..

2009-07-20 @ 20:13:10
URL: http://har ingen
Postat av: Noomi

Eh "jossan" hennes blogg är asbra, har inte spårat ut ett skit:S och även dessies, jag fattar inte varför alla tycker att dessie är helt jävla korkad osv.. shit.



Snygging:)

2009-07-23 @ 14:55:44
URL: http://noomiviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0