Hihi (a)

 Sitter här hemma och lyssnar sönder min pea låt, haha ärligt så jävla bra (a) och så chattar jag oxå med lite trevliga människor på msn haha =)
Vill bara att det ska bli imorgon, vill köpa min plattång! Hihi men jag får vara redo på att mitt hår kanske blir ännu mera slitet en vad det redan är .... oh no! Någon som har några tips om vad man kan göra så att håret inte blir så slitet =) ?
den som säger någonting bra kan få en länkning!




Kommentera älskling!
Postat av: Anonym

sätt på mouse först innan du gör nogot och torka med fön sen kan du platta håret den får typ nån skydd..jag har testat själv och mitt hår var inte så sliten som den var innan jag började använda mouse

2009-07-25 @ 17:51:34
Postat av: jojjo

marilyn nu får du fan ta och länka mig!

för jag kan faktiskt! alltid när du duschat skölj håret med kallvatten, sedan KRAMtorka håret med en handduk. Och innan du plattar håret spruta i en värme spray som finns att köpa på tex kicks!

puss på dig.

2009-07-25 @ 18:45:08
URL: http://twobitches.blogg.se/
Postat av: jojjo

fel den som skrev innan, man ska inte blåsa håret de gör de faktiskt mer slitet + Borsta aldrig håret när de är blött =) puss igen

2009-07-25 @ 18:46:07
URL: http://twobitches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0