11.42

Hejsan, eller godmorgon kanske =) Vaknade vid elva, för 40 minuter sen. Och jag är inte så trött kan man säga, riktigt pigg faktiskt! Vädret är ur kasst idag, regn, grått och molningt. Inte speciellt kul.. Så blir nog inge bad idag, men vi kanske cyklar någonstans om det blir lite bättre, eller ja. cyklar ''någonstans'' ni vet nog redan vart höhö :) ni som följt min blogg iaf! Sen kanske vi börjar packa lite, vi kanske tar flyget hem på fredag eller lördag, inte säkert men vi hoppas verkligen på det. Ska bli så skönt att komma hem!

Men ah.. nu ligger vi och kollar på en film, och sen får vi se vad som händer, finns inte speciellt mkt att göra nu direkt.
Pusshej hörs sen!



<3

Kommentera älskling!
Postat av: Elin

Rösta gärna på mig i veckans blogg. Jag är nummer 1

http://eileme.blogg.se/2009/july/alla-ar-finalister-saklart.html#comment

Tack på förhand! :)

2009-07-21 @ 12:15:32
URL: http://eelinmagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0