Till dig Malin.

Vet inte vart jag ska börja, men vad hände med allt egentligen? Med den vänskapen vi hade? Jag saknar dig så mycket, saknar ditt leende och ditt skratt saknar att bara vara med dig. Nu har vi inte träffats på hur länge som helst och det känns som sagt overkligt, riktigt overkligt. Du är en del av mig, och betyder exakt lika mycket för mig som du gjorde förut. Om du bara visste hur mycket jag tänker på dig dag för dag och hur mycket jag saknar dig.. du skulle aldrig förstå hur mycket. Jag tänker på dig hela tiden, om jag ser en bild på oss så blir jag så ledsen att vi inte är med varandra här & nu. Men vad som än händer så kommer jag aldrig någonsin lämna dig.


malin & marilyn så ska det alltid vara, visst älskling?
Jag älskar dig så sjukt mycket


Kommentera älskling!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0