Jag ska försöka bättra mig!!

Hej älsklingar! Och förlåt för att jag inte har sktivit något, men har verkligen inte haft tid!

Lite om min dag, var i skolan som sagt och det var helt OK faktiskt! Ganska jobbigt men annars inte så svårt, vanliga lektioner bara. Efter skolan drog jag & älskade lollo till centrum och köpte lite gott!=) FY MIG! Och sen efter det drog vi hem till henne ett litet tag och bara tog det lugnt, men var inte där så länge för jag ska äta alldeles strax, så jag drog mig hemåt, Och ska verkligen bli bättre på min uppdatering men nu är det helg och kommer ha lite mer tid att skriva på morgonen och sådära, plus att statistiken alltid höjs på helgerna.. love it! Aja, ska äta nu sen så lovar jag att blogga massor, hörs om ett tag!


Kommentera älskling!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0