frågor - svar

Juste söta jojjo påminde mig om frågestunden.. väldigt lite, för ni hade bara en dag på er.. men svarar på dom nu då ändå =)
 
Vill du bli riktigt KÄND pga din blogg?. asså (inom bloggvärlden)? vill du tjäna pengar på det?
Ja ville verkligen det förut.. men egentligen om man tänker så, bloggen är inte mitt liv. Men det vore kul. ja visst vill ja det!
läser dina föräldrar din blogg?
nej, och skönt det.
Vet dom ens mo att du bloggar?
Ingen aning haha =)
Tror du att dom skulle skriva under på att du får börja tjäna pengar på bloggen?:)
Ja det kanske dom väl skulle kunna, vrf inte?
Har du moppe?
Nej då hade jag väl nämt det i bloggen?
När fyller du år?
26 december.. haha
Vilket år är du född?
1995
favorit film?
svår fråga, vet faktiskt inte. Men jag älskar .. hm , nej vet inte :)
Favorit "genre" på filmer? skräck? komedi? osv..
Haha det beror på, skräck kan vara bra ibland, men komedi är oxå sjukt kul haha!
Favoritlåt?
''i know u want me'' så jävla bra hah =)
Har du några syskon? Hur gamla isf.
lillebror 2 år , lillasyster 4, och storasyster 25 haha men hon bor INTE hemma =)
När fyller du år?
26 december
gillar du verkligen dessie?
Ja jag gillar hennes blogg, läser den dagligen. Och om man säger såhära, jag har ingenting emot henne, så ja.. hatar henne inte?
är du kär i ngn nu?
nej.. ovanligt? haha
tre du älskar verkligen?
Sarah t, lollo och malin.
Sötast i världen?
jojjo vet :$

Kommentera älskling!
Postat av: Anonym

gillar du verkligen dessie?

2009-08-03 @ 00:01:37
Postat av: Anonym

är du kär i ngn nu?

tre du älskar verkligen?

2009-08-03 @ 00:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0