Det blir nog mkt bloggning ikväll!

Ja rubriken säger väl allt ;) ?

Det kommer bli mkt bloggning eftersom att jag bara ska va hemma nu på kvällen, tihi behöver faktiskt vila (a) iaf, kan berätta lite vad jag gjort. Jag drog till tandläkaren i skogås, och jag hade inga hål! fett bra ju :) .. aja, sen efter det tog jag bussen till farsta och mötte sarah och becka, vi gick runt och kollade lite och käkade. Sen gjorde vi inte så mkt mera. Snacka och sådära.. och juste! Mitt comviq har gått ut nu, gjorde det för typ en timme sen och jag står redan inte ut när smsen bara väller in och jag kan inte svara.. men fyller på så snart som möjligt, så ah om ni vill mig någonting så får ni faktiskt ringa sålänge. För er som har mitt nummer förstås! Er andra.. synd =)
Nu ska jag kolla runt lite på datan, och sen äta middag i think ;) ..
en bild på mig idag - bjuder på den


Kommentera älskling!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0