lär känna Marilyn Sandberg

Yes, lite kortfattat. Lär känna mig bättre, många frågar om födelsedag och sådära.. i förra bloggen! Jaja, jag är född sent på året, två dagar efter julafton. Mobba mig inte nu haha, 26 december 1995. Bor i Trångsund med pappa, och går i trångsundsskolan. Har faktiskt aldrig bytt skola eller liknande, coolt va? Haha. Tre syskon har jag, en lillebrosa en lillesyrra och en storasyrra. Men hon bor inte hemma!=) Men även om jag har två småsyskon som är 2 & 4 är det inte jobbigt alls! Jag har två bästavänner Sarah C & Sarah T som jag älskar mest av allt! Men inga djur. Jag är halv porugisisk för min pappa är därifrån och mamma från sverige, så halv svensk. I portugal har jag oxå ett hus, eller min pappa. Det är oxå därför vi åker dit så ofta, det är mysigt! Där älskar jag att vara när jag bara vill bort från allting! Men just nu mår jag bra, och vill inte åka bort från sverige hihi (a)  hm.. vad ska jag säga mer? Jag är ganska kort som nog många har märkt, faktiskt bara 156. Favorit färg är rosa & favorit affär gina och h&m!
Nu vet ni lite om mig.. något mer ni vill veta? Säg till!


Kommentera älskling!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0