handskakstävling & chips

MIN bästa sarah tjulander gjorde min header nyss! Och ja, visst blev den fin? Finare än den innan.. hihi tack älskling! Vi ligger här och dör, eller hon i alla fall. Vet ni vad hon pratar om?  Hon pratar om sin handskakstävling på tisdag, vill ni komma? Kontakta ica kundtjänst på 720089, hon sa att det var det nummret man kunde ringa, om man ville få tag på henne dvs.. Asså om ni bara visste hennes dåliga humor, hon skrattade åt ett chips en gång :) ? Kan det bli bättre.. haha aja nu ska vi skratta lite till, juste sarahs vanliga kompis melissa kommer och ska äta hos henne, sarah vägrar låta mig gå. Och jag vet varför, HON ÄLSKAR MIG! Puss på dig


Kommentera älskling!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0