tråk

Hej sötnos! Vi har nyss ätit, gott!
Hm.. Regnar fortfarande ute, det håller verkligen på hela dagen, jag trodde det bara skulle va under dagen?! Men nehe.. det fortsatte visst mer. Sarah sitter och surar över en sak och jag är inte heller på topphumör. Haha glada ligan sarah och marilyn kan man nästan säga... nej men det här är en sånhär depp dag när allt bara går fel osv.
En tråkig och mörk dag helt enkelt, inte kul kan jag säga! Så vad kan man inte trösta sig med då...? Jo bloggning! Var redo på många inlägg, även om jag redan har gjort sju.
Haha ni borde tro att jag är sveriges datanörd, men så är det inte. Ni vet ju mkt väl varför vi sitter inne och just vid datan idag! Ni behöver inte ens fråga...

Jahapp, det här gör man nu... Kulkul.



Kommentera älskling!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0