Marilyn undrar...



Jag undrar en sak...
Vrf kallar ni mig wannabe K & D.. Varför? Kan någon förklara det för mig, är jag lik dom på något sätt? Skriver jag som dom gör? Nej inte ens nära... Jag skriver inte som dom, jag är inte som dom & Jag är definitivt inte lik dom! Så varför håller ni på att säga att jag är ''wb'' dom? Det är någonting jag inte får svar på.. Men det är många kommentarer jag får det om. Visst jag vet att jag skrev att jag var bäst förut, att jag var så söt. Men tänk om jag tyckte att jag var bäst och söt? Då kan ni inte säga att jag vill vara som dom, då är det så jag tycker. Och då får jag mycket väl skriva det! Ingen kan stoppa mig... Men nu i slutet tyckte jag själv att det blev tjatigt. Gjorde jag det för att få uppmärksamhet?! Har många frågat. Jag vågade inte svara då för var orolig för vad ni skulle säga, men nu kan jag svara. Nej det var inte för att få uppmärksamhet. Absolut inte. Jag skrev bara på det sättet jag kände för, men kände att jag inte vill ha massa ''hatbesökare'' Vad tjänar man på att vara så? Mina kommentarer blir allt positivare och min statistik höjer sig. Men en sak kan jag fortfarande säga, det är sanning. Jag älskar min blogg!!

Tack alla läsare för att ni läser & Kommenterar, fortsätt så!

Kommentera älskling!
Postat av: Madeleine

Bry dig inte om dom som snackar skit! Du är bra :) ingen ska trycka ner någon, dom är bara avensjuka på dig sötis!

2009-07-22 @ 23:19:38
URL: http://madeleinerolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0