jag är samma person.

Så nu har jag svarat på alla, men det var inte så många! Skönt att det inte var så många faktiskt, men när jag hade svarat så såg jag en till fråga som frågades lite efter. Så kan ju passa på att svara på den nu. En fråga som jag tror ganska många undrar över..

''varför har du förändrats?'' anonym.

Många säger att jag har förändrats, och visst kanske jag har det litegrann, men innerst inne samma person. Menar ni på utseendet eller mitt sätt? Många tycker jag har förändrats av att jag började vara med Sarah t, och ni säger att vi inte borde vara med varandra, men själv tycker inte jag inte hon har förändrat mig alls. Och ni ska inte skylla på henne att det är hennes fel, därför hon är en jätte fin person och vi slutar inte vara med varandra för att ni vill det. Nu tillbaka till saken, nästan varje dag får jag höra. ''du har förändrats så mycket, du är inte den du var förut'' Vem var jag förut? Lilla gulliga söta marilyn som alltid var snäll osv. Är det så ni vill att jag ska va? Jag ska säga en sak som jag sagt tidigare. Jag är samma person som då. Ingenting kan få mig att ändra på mig, många säger oxå att jag är kaxig, nej! Jag är inte kaxig, eller har jag fel? Där fick ni ett långt svar på den frågan jag helst inte vill höra något mer om, thats not the truth..


Min fina livsglädje oavsett vad!

Kommentera älskling!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0