Hemma igen

Hejsan sötnosar , nu kom vi nyss in , kvällen var lugn och jätte trevlig ! först gick lollo och jag till bygdegården , tog lite kort och satt och snacka och lite sånt , sen bestämde vi oss att vi skulle träffa wille , såååå söt ! Iaf , så vi drog till mossen och mötte oss där sen drog vi till lilla bebi arre och hälsade lite granna =) tihi sjukt längesen !
whatever .. hände inte så mkt mer förutom att vi följde wille hem , sen så tappade jag kameran i marken så nu ser man knappast någonting på skärmen när man tar kort .. eller ja lite , man ser i alla fall på datan och det är huvudsaken ! aja , nu lite bilder ;


visst är vi lika..? =)






Snart tio år med dig .. och mer ska det bli . Du är en av dom jag känt längst .. <3
Det var allt för nu , nu ska jag ladda in bilder på playahead , hörs snart !

Kommentera älskling!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0