Godmorgon nu !

Höhö ja nu är alla vakna i det här huset, men hanna jesper och anton åkte nyss , så det är bara jag och lollo kvar , härligt ! Vi har bestämt oss för att göra någonting ovanligt idag , så today alladeles strax ska vi åka ut med hennes båt , hon har ju sjötomt så det blir najs ! Så ska vi ta med frukost oxå , för solen skiner ju som bara den =)
Haha visst låter inte det mysigt ? Kommer ta lite bilder & Kanske ett till videoinlägg , nu funkar ju den älskade kameran .
aja nu ska vi ut , skriver när vi kommit in från våran båttur :)
 puss på er



Ja ni behöver ju bara se skönheten .... i bakgrunden ! HAHA

Kommentera älskling!
Postat av: ann

Hejsan hoppsan! Nu är jag tillbaka från min semester, (varit på Kreta i 2 veckor!)Men nu är jag tillbaka och bloggar lika aktivt som innan, om inte akvitare:p. Svaren på frågestunden som jag drog i gång i slutet av juni är avslutad så svaren till frågorna hittar du i senaste inlägget.

Hoppas du får en fortsatt bra dag.



Kram Ann :)

2009-07-29 @ 12:53:43
URL: http://annnguyeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0