fortfarande less

Förlåt för damp inlägget nedan, men är verkligen ARG!!

Jaja, då får jag i alla fall bo hos sarah yttligare än månad i think!=) Det är väl inte dåligt det heller.. anyway, vi har ätit middag och bråkat med tomas som fan.. asså finns inga ord, dom hällde ''fett'' någonting, i mitt hår som inte går bort. Har prövat med shampoo fem tusen gånger, men måste pröva mer. Det är någon konstig grej, fan han ska få igen. Sen så sprutade han ner sarah med vattenslagen, asså ouf fett synd om honom det kommer bli imorgon .. :) jaja , vi badade i alla fall oxå, det var riktigt skönt måste jag säga. Där tvättade vi oxå håret, så man kan säga att jag har tvättat mitt hår överdrivet många gånger idag.. ajaj inte så bra egentligen, menmen vad ska man göra?..



I <3 candy

Kommentera älskling!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0