Världens bästa sarahtjulander

Hej sötnosar, Kan berätta lite om dagen, vi möttes i farsta, var där i kanske 10 minuter men det var inge bra där så vi tog tuben in till stan & hade tusen grejer att snacka om, verkligen om allt. Hihi vi kan säga allting till varandra lixom ;) men ah ..kom dit och letade runt som galningar i alla affärer efter snygga grejer. Och ja både jag och sarah hittade skitsnygga saker, ni får bilder på mina köp snart =) Och ah.. sen käkade vi på donken, och där var det typ fyra omogna killar, som gick fram och tillbaka hela tiden och glodde på oss, man bah what?! Nej hörrni.. dom var inte snygga, jag och sarah tappade matlusen. Aja, sen så kollade vi runt lite till och gick till belle, köpte världens finaste skor. Och likadana såklart, tihi. Sen kom sarahs pappa och hämtade oss, skjutsade mig till farsta & nu sitter jag här.. har jag inte så mkt mer att skriva, Men bjuder på fyra bilder, enjoy!


Jag älskar dig bebi - finns inga ord


Inne på stadium (?)


<3


& ganska många kassar blev det för oss...


Kommentera älskling!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0