Innan jag drar ;

Platta håret (noga..)
Sminka mig!
välja kläder!
borsta tänderna..
Ladda mobilen!
 ÄTA! Tyvär...

..Ja kommer inte på någonting mer just nu som jag behöver göra innan jag drar, det kommer väl upp snart antar jag! Det är alltid någonting man glömmer. Om man heter Marilyn i alla fall. Jaja, ska väl börja fixa mig snart antar jag. Klockan är snart elva och vi ska mötas två, tre timmar men whatever?! Kan ju ta tid och orkar verkligen inte stressa. STRESS är ju skit jobbigt, tycker inte ni det. Att stressa, För vet ni? Man lever kortare om man stressar för mkt! ;) Tänk på det ni! Aja, nu ska jag fixa mig lite granna, eller snart (när jag orkar..)




Kommentera älskling!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0