HISS & DISS - självklart




Mascara - Det kan man ju inte leva utan!? Kan knappast gå ut utan det.. Och mkt ska det vara! Så snyggt, tycker jag iaf, någon som håller med mig?=)

Sarahjulia - Måste hissa dom där två små brudarna! Så underbara som dom är :)..

Rosa - Färgen rosa! Så fint och passar till det mesta.. alla gillar väl rosa? Vad jag vet i alla fall. Babyrosa lixom.. så cute!



Fullgubbar - EUW!? Säger jag bara.. så j*vla äckligt om man sätter sig på ett tog så sätter sig en fullgubbe brevid eller mittemot..ärligt jag spyr på dom, så äckliga! Och luktar fruktansvärt illa.. Alla tummar ner!

Sega människor (a) - Ah visst kan jag oxå vara seg ibland, men om man ska någonstans och en person fördröjer på tiden en timme när man står och väntar, det är bara jobbigt...

Huvudvärk - Jag hade största huvudvärken igår, usch säger jag bara.. finns det någonting jobbigare?!=( Som tur är så finns det ipren och jag känner mig hur glad och pigg som helst just nu!

Kommentera älskling!
Postat av: linn

håller me

2009-08-13 @ 23:16:14
URL: http://linnzenbrunett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0