Haha, ny kategori!



Förlåt! Men måste bara skriva av mig lite.. jo jag försöker inte vara som någon annan, jag är bara mig själv. Jag är ingen som försöker vara som paow dessie kissie osv.. som en viss annan person försöker va =) En annan person som måste vara kompis med alla personer jag är kompisar med, och en person som tror hon kommer bli storbloggare på några dagar bara för att hon skriver 10 inlägg per dag..? Haha pff, skitsnack ;) Jag är bara mig själv på bloggen, ni får säga vad ni vill. Men förstår inte varför alla säger jag låtsas vara någon annan? Jag skriver det jag tycker och tänker.

Inge mer med det? Mohaha.. hoppas personen vet vem hon är för den delen, BLÄ!!

Kommentera älskling!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0