Borta bra men hemma bäst!

Hej bloggen, hemma nu. Dagen har vart lika trevlig som vanlig? Om inte bättre? =) Iaf, mötte lollo sarah & julia på centralen .. då gick vi till ung och var där lite träffade några som vi kände och så, sen drog vi till donken och åt haha :) inte så ovanligt om man är inne i stan huh? sen drog vi lite till ung igen, men orkade inte va kvar så drog till NK och ah .. tog kort, så åkte jag sarah och julia upp och ner i hissarna, haha lollo banga (a) Men ah .. sen skulle alla hem och så åkte jag till huddinge och mötte min bästavän sarah t som jag saknat mest av allt, vi snackade och planerade lite saker höhö ;)... ja och kramades i femtio år tihi, och nu är jag hemma - skittrött som sagt, men ni får lite bilder, vi tog många så ni får lite i olika inlägg oxå, puss!


Jag & lollo där


Marilyn & sarah på donken.. haha inte vi som smulat =) ..


Mina älsklingar!!


På tåg stationen, HAHA fråga inte vad vi gör ....


Sarah & lollo - älskar er


Som sagt.. gissa om lollo blev kär ;) ?


Haha våran humor - klä en docka med julias väska (a)

Det var allt för nu , hörs snart nu blir det MKT bloggning!




Kommentera älskling!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0