BESÖKSREKORD

Nu är programet slut, skit spännande faktiskt haha! Har ätit lite oxå.. sent jag vet. Men ah blev lite hungrig! =) Börjar oxå bli lite trött nu, känner att jag bara blir tröttare och tröttare för varje dag som går, men det är väl bra eftersom att skolan börjar om åtta dagar.. Herregud. ÅTTA!? Kan inte fatta att sommarlovet snart är slut...

Whatever, kanske bloggar mer ikväll om jag orkar. Har ju bloggat förfullt idag så jag kanske skulle behöva en liten paus, eller hur? Tihi! Vi får se helt enkelt.. kanske slänger in ett godnatt inlägg!
Puss på dig


Har ingen ny bild just nu.. så ja ni får en gammal som man inte ser så mkt på!;)

Kommentera älskling!
Postat av: Emma-Liisa

Du börjar åtten va? HA-HA!!! Så betygen börjar för dig i år? Lycka till HAHAHAHA

2009-08-11 @ 22:53:19
URL: http://emmamikkola.blogg.se/
Postat av: Hanna

Grattis till besöksrekordet!

Jag har mejlat dig nu om frågorna!!

Svara gärna på dom :D <3

2009-08-11 @ 23:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0